Classic music distribution
Kališnická 2
130 00 Praha 3
IČO: 13094866
provozovatel: Ing. Tomáš Beck
tel/fax: 271 770 737
tel: 222 583 272
classic@classic.cz
celkem: 0,-Kč
CD
CD
CD
CD
Provozovatelem internetového obchodu www.classic.cz je Ing. Tomáš Beck - Classic music distribution, Kališnická 2, 130 00 Praha 3, tel. 222 583 272, tel./fax 271 770 737, mail: classic@telecom.cz, IČO 13094866, DIČ CZ6001290295.
Nabídka:
Nabídku tvoří převážně nahrávky zahraničních společností. Jejich výhradním distributorem pro ČR je firma Classic music distribution. Menší částí je zastoupena produkce několika českých vydavatelství.
Databáze obsahuje téměř 30.000 titulů různých hudebních žánrů s převahou klasické hudby, jazzu, blues, world music a etnické hudby. Kromě běžných audio CD, najdete v našem on line obchodě také starý dobrý vinyl (audiofilská LP), SACD, DVD Audio, DVD Video a také několik muzeálních záležitostí jako jsou magnetofonové kazety, minidisky či laserdisky.
Pouze v našem internetovém obchodě můžete, na rozdíl od konkurence, získat o jednotlivých nahrávkách úplné informace. Pokud vám nestačí informace uvedené na webových stránkách, můžete se podívat na webové stránky jednotlivých vydavatelů (ne všichni je mají) pod tlačítkem ODKAZY NA LABELY nebo nám můžete napsat o více informací.
Ceny:
Ceny uvedené u jednotlivých titulů jsou uváděny včetně DPH a jsou konečné. Vzhledem k tomu, že jsme přímými dovozci všech zahraničních titulů (s výjimkou Warner Music), jsou naše ceny o 10-30% nižší než v kamenných obchodech.
Další slevu můžete získat v případě, že si necháte zasílat novinkový bulletin. V něm nabízíme některé tituly za ještě výhodnější ceny po určitou dobu. Stačí si objednat zasílání bulletinu.
Přeškrtnuté ceny u aktuálních nabídek na titulní stránce jsou ceny běžné v "kamenných obchodech" a slouží návštěvníkovi stránek pro porovnání.
Dostupnost zboží:
Na skladě máme přibližně 40% z nabízených titulů. Četnost objednávek u jednotlivých labelů je závislá na tom, jak se jejich tituly na českém trhu prodávají. U některých vydavatelů je to např. 1-2x měsíčně, u jiných pouze několikrát do roka. Přibližné termíny expedice jsou uvedeny u jednotlivých titulů. Nejsme schopni garantovat dodání všech nabízených titulů, protože nemůžeme odpovídat za konání našich dodavatelů. Proto si vyhrazujeme právo na možnost nesplnění všech požadavků ze strany zákazníků. V případě, že opakovaně neobdržíme objednaný titul od dodavatele, budeme vás kontaktovat a dohodneme optimální řešení.
Termíny expedice zboží uvedené u jednotlivých titulů jsou uváděny v pracovních dnech a jsou pouze informativní. V žádném případě nejsou závazné, protože prodávající nemůže nijakým způsobem ovlivnit dostupnost zboží u dodavatele. Vzhledem k množství zastupovaných hudebních vydavatelů jsou některé tituly uvedené na našich stránkách již nedostupné. Tuto skutečnost se někdy dozvíme až při jejich objednání či opakovaném objednání. Snažíme se zrušené tituly co nejčastěji z databáze odstraňovat. Za nepříjemnosti vzniklé chybnými údaji v databázi se omlouváme.
Expedice zboží:
Pokud je objednané zboží na skladě, posíláme ho ve většině případů následující pracovní den nebo nejpozději do dvou pracovních dnů následujících po dni objednávky.
V případě, že si objednáte tituly od různých dodavatelů, snažíme se je expedovat v jedné zásilce. Někdy to však není možné dodržet, a proto si rovněž vyhrazujeme právo na poslání neúplné či dílčí zásilky. Činíme tak výjimečně a téměř vždy na základě dohody se zákazníkem.
Ochrana soukromí:
Ochrana soukromí je zaručena. Osobní údaje, které nám poskytnete, použijeme pouze k účelům souvisejícím se službami internetového obchodu. Nebudou poskytnuty žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek. Na vaši písemnou žádost bude všechna data z naší databáze odstraněna.
Platby:
Způsob platby si můžete zvolit sami. Máte na výběr dobírku, bankovní převod, platbu poštovní složenkou či platbu v hotovosti při vyzvednutí zboží v naší provozovně.
Při platbě převodem na účet vám zašleme mailem či SMS potřebné bankovní údaje až v okamžiku, kdy je vámi objednané zboží připraveno k expedici. Platby předem vyžadujeme pouze v případě objednání nadměrného množství zboží, které nemáme na skladě.
Při vyzvednutí zboží v naší provozovně a platbě v hotovosti neúčtujeme žádné další poplatky.
EET:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Závazná objednávka:
Kupující učiní závaznou objednávku mailem, faxem, dopisem, telefonem nebo osobně. Tuto závaznou objednávku může kupující změnit či zrušit pouze po dohodě s prodávajícím. Prodávající je povinen kupujícímu vyhovět, pokud již mezitím zásilku s objednaným zbožím neodeslal na adresu kupujícího či pokud prodávající neučinil závaznou objednávku u dodavatele zboží, které si kupující objednal či pokud není kupujícím objednané zboží již na cestě od dodavatele k prodávajícímu. V takových přípdech je na rozhodnutí prodávajícího zda závaznou objednávku kupujícícho pozmění či zcela stornuje.
Kupující je povinen odebrat objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, dobírkovné) uvedené v objednávce. V případě, že tak neučiní, je povinen uhradit prodávajícímu vzniklé náklady.
Zasílání zboží:
Zboží obvykle zasíláme prostřednictvím České pošty (Dobírka: 150 Kč včt. 21%DPH, Dobírka při hodnotě zboží do 400 Kč: 100 Kč včt. 21% DPH, Platba předem převodem účet: 90 Kč včt. 21% DPH, Platba předem převodem na účet při hodnotě zboží do 460 Kč a váhy do 500gr, doporučená zásilka: 50 Kč včt. 21% DPH).
V případě požadavku zákazníka můžeme zásilku doručit i jiným dopravcem (PPL, RAVI, DPD apod.). V tomto případě budeme kalkulovat cenu za doručení individuálně.
Vážení zákazníci, vzhledem ke zvýšení cen poštovného Českou poštou jsme byli nuceni, ač neradi, zvýšit i
naše poplatky za zaslání zásilky. Doporučujeme Vám využívat plateb převodem,
kde je nejen cena nižší, ale i spolehlivost doručení balíku vyšší.
Reklamace:
1. Reklamaci můžete uplatnit u provozovatele internetového obchodu těmito způsoby: